23 Mayıs 2012 Çarşamba

Yeni Lip Glosslarım..

Evin yakınında bir adet ucuzcuçakma AVM'miz var. Ben de oraya arada uğrayıp 1 TL. ye Gabrini oje falan alıyordum. Ama artık alabileceğim bir renk kalmadığı için dün akşam kendime çok tatlı, ışıltılı Lip Glosslar aldım. Tanesi 2 TL. çok komik. Rujun üzerine yememek için sürekli Lip Gloss sürdüğüm için bunlar bana dayanmıyor, o nedenle bulabildiğimi alıyorum böyle..


Favorim en sağdaki, içinde minicik ışıltılar bulunan Colleen marka (Bu markayı ilk defa gördüm, ama gloss hiç de fena değil bence..) gloss oldu. Bunu hemen çok koyu renkli bir rujumun üzerinde denedim. Hem ışıltı veriyor hem de rengi yumuşatıyor. Ortada Gabrini çok parlakmış gibi görünmesine rağmen oldukça yumuşak bir renk veriyor. Pembe olan zaten çok güzel, hafif bir pembelikle ışıltı veriyor.



Yukarıdan aşağıya sırayla sürdüm. Görüldüğü gibi hepsi hafif ışıltılı ve gündelik kullanılabilecek glosslar. Fiyatlarının uygunluğu da cabası diyorum.

Ayrıca bir de bunları aldım....



Tanesi 1.50 TL. olup, renkleri de şahane.. Üzerinde süslemesinden minik taşına kadar da eksik yok yani. Bu fiyata daha ne olsun değilim???..  Bunları en kısa zamanda denemek istiyorum.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder