4 Mayıs 2012 Cuma

Hergüne bir fondöten #gün5

Hafta içinde yazdığım hergüne bir fondöten sserisinin sonuna geldik. Bu serinin devamında da BB kremleri anlatacağım.  Bugünkü fondötenimiz Lancome Blanc Expert. Bu fondöteni bir arkadaşım bana yurt dışından getirmişti. Cilt tonum pek tutmuyor. O nedenle de çok sık kullandığım bir fondöten değil. Cilt tonumu tutmadığı için kapatıcılığı da çok iyi değil bana göre. Ama akıcılığı ve ciltteki dokusu gayet güzel. Yapış yapış bir his bırakmadığı ve SPF30'a sahip olduğu için, üzerine toz pudrayla dengeleyerek bu yaz kullanıp, bitirmeyi düşünüyorum.




Görüldüğü gibi cilt tonuma göre açık kalıyor ama üzerine Shiseido'nun toz pudrasını sürerek biraz koyulttum.
Altına da bir zamanlar TBS'dan aldığım renksiz Glow Enhancer sürdüm. Bu ürün baz değil, cilde aydınlık veren bir ürün ama ben öyle yüzümde ayrıca çok parlama sevmiyorum. O nedenle de bunu arada  baz olarak kullanıp bitireceğim artık.


TBS'un ürünleri güzel ve kalitelidir biliyorsunuz. Bu ürün de krem üzerine sürüldüğünde cilde hafif bir aydınlık veriyor yanlız jel kıvamında değil de süt kıvamında olduğu için yağlı ciltlerde emilimi biraz yavaş olabiliyor. Ürünü sürdüğünüzde beklemeye vaktiniz yoksa fazlasını kağıt peçeteyle alıp makyaja geçebilirsiniz. Ayrıca ekstra aydınlık için ürün elmacık kemiği üstüne ve kaş kemiğinin üzerine de sürülebilir.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder