2 Mayıs 2012 Çarşamba

Essie First Dance

Hafta sonu Zidaya.com'un 25 TL. indiriminden yararlanarak aldığım Essie Düğün koleksiyonuna ait First Dance adlı ojeyi sürdüm.






Oje çok tatlı hafif bir kırmızı-pembe kıvamında bir oje ama bu rengin niye düğün koleksiyonunda yer aldığını da anlamış değilim. Bizim gelinler düğünde asla kırmızı oje sürmezler ama yurt dışında süren varsa bilmem. Bana gelince, çok istememe rağmen klasik bir gelin olup, sedefli uyuz bir renk sürmüştüm sanırım evlenirken, kesinlikle beyaz değildi bir tek onu hatırlıyorum şu anda.
Bu arada Zidaya.com'dan 2 oje siparişi vermiştim ama sadece bir tanesi geldi. Öbür ojeyi temin edemedik edince yollayacağız gibi birşeyler dediler ama hala haber çıkmadı. Sanırım bu alışveriş sitelerinin hepsi giderek bozuluyorlar, yakında sipariş verecek doğru dürüst bir site bulamayacağız gibime geliyor. (Bu arada ojeyi biraz taşırmışım şu anda farkettim gerçekten kusura bakmayın.. :-) )
Sevgiler..

2 yorum: