17 Mayıs 2012 Perşembe

Nars Farlarım..

Bu iki Nars far benim bir süre önce aldığım ve çok sık kullandıklarım arasında. Adları Bali ve Night Rider. Bu arada markaların bu ojelere, farlara, allıklara falan isim verme işini çok seviyorum. Numara unutuluyor ve akılda kalmıyor ama ismi hep hatırlıyorum. Pastel ve Flormar'da bu isim verme işine geçse çok iyi olurdu.



Bu hafif ışıltılı, gündüz ve gece gerek baz renk, gerekse de kontür rengi olarak kullanabileceğiniz çok hoş bir renk. Ama malesef rengin adını koyamıyorum. Pembe desen değil grimsi desen hiç değil. İçinde pembe tonlar olan bir kahvemi acaba diyorum. Adını koyamamakla birlikte bu gerçekten en sık kullandığım far oldu. Genelde göz kapağının tamamıma baz olarak sürüyorum, hafif ışıltı da vererek uzun süre dayanıyor. 



Bali isimli far şahane bir mat acı kahverengi. Hiç tartışmasız en sevdiğim renk ve far. Yoğun siyah buğulu makyajı genelde gündüz yapmadığım için, kahverengi ile aynısını yapabiliyorum.  Kahverengi kalemin üzerine de geçtiğim zaman şahane buğulu makyaj elde etmiş oluyorum. Her iki  de oldukça kalıcı ve yoğun renk veren farlar.
Sanırım Nars tekli farlar 52 TL. , eğer zam gelmediyse tabi.
Sevgiler..

1 yorum: