16 Mayıs 2012 Çarşamba

Meşhur Nars Super Orgasm Allık

Uzun süredir bloglarda Balm'ın Hot Mama isimli allığının Nar orgasm allıkla kıyaslanmasını okuyorum. balm Hot Mama'yı ben ilk gördüğümde narsın çakması yorumunda bulunmuştum. Herşeyi çok güzel olabilir Nars allık içindeki minik ışıltılarla, pembe-şeftali karışık renk tonuyla, sürümündeki kolaylıkla ve neredeyse her cilt tonuna da yakışmasıyla bence Hot Mama'dan daha güzeldir.



Şimdi içindeki bu ışıltarı görüp de aa bu çok fazla diyorsanız yanılıyorsunuz. Çünkü allık fırçası ile yüzünüzü tamamen allığa bulamadığınız sürece bu ışıltılar yanağınızın üzerinde hafif hafif ışıldıyor. Ben rahatça gündüz de kullanıyorum ama özellikle gece makyajında harika duruyor.
Bu allığın ismi aslında Super Orgasm, eğer ışıltıyı daha az isterim derseniz bunun bir de sadece Orgasm olanı var ki o da çok güzel. Bu allık benim all time favorimdir, benim için bittikçe alınacak ve her makyaj çantasında mutlaka bulunması gereken bir üründür. Bu allığı Nars'ın Bağdat Caddesi ve Nişantaşı City's mağazalarında ve Sephoralarda deneyebilirsiniz.
Sevgiler..

1 yorum: