29 Mayıs 2012 Salı

Hafta sonu alışverişi..

Bu aralar nedense almalara doyamıyorum yine. Her gördüğümü almak istiyorum ve çok abuk bir fiyatta değilse alıyorum da işin kötü yanı. İşte hafta sonu bu kokulu ojeleri ararken Watsons'dan minik bir alıveriş daha yapıverdim. Zaten her Watsons'a girişimde minimum 50 TL. vererek çıkarım bu sefer de öyle oldu. Watsons'a girmişken Flormar standına bakmadan geçmek olmazdı tabi, hemen Pretty serisinin Cream&Glaze rujlarından iki tane aldım. P303 ve P308.  303 böyle iyice açık, uçuk bir ten rengi gibi, hafif turunculuk da var içinde doğal bir renk ve çok parlak da değil.  Ama ben bu tür rujları üzerine gloss uygulayarak kullanmayı seviyorum. Hem gündüz fazla ağır görünmüyor makyajım hem de dudaklarımı daha kalın gösteriyor.




308 ise 303'ün tam tersine olabildiği kadar ağır ve koyu bir kahverengi. Tam en sevdiğim sütlü çukulata rengi. Kahverenginin her tonuna bayılıyorum, öyleki sürekli bu tonlarda makyaj yapabilirim ve bu renkde gördüğüm herşeyi de almak istiyorum. Göz ve dudak makyajının aynı anda koyu tonlarda olmaması gerektiğini ben de biliyorum. Ama bu renk o kadar hoşuma gidiyorki gün içinde ara ara sürmekten kendimi alamıyorum. Üstelik üstüne yumuşatmak için nude gloss da kullanmadan sürüyorum. Dudakta hafif parlak ve tam kahverengi duruyor böyle ne tam mat ne tam parlak rujlar hoşuma gidiyor. Çünkü mat rujların görünümü çok güzel de olsa dudaklarımı kurutuyor, sürekli ruju kemirme isteği duyuyorum ondan sonra.



Resimlerde hafif bordoluk da var gibi çıkmış ama alakası yok, tam kahverengi. Yaz günü koyu renk rujlar sürmekten hoşlanıyosanız bu ruju kaçırmayın. Fiyatları da 8-10 TL. gibi bir şey galiba.
Sevgiler..

2 yorum: