18 Mayıs 2012 Cuma

Inglot pembe allık..

Bu allık sanırım  Lila Kutu ile gelenlerden. O zaman kullanıp yazamamıştım. Ama artık uzun bir süredir kullandığım için yazmak istiyorum. Allık içinde minik ışıltılar olan çok hafif bir pembe renkte. İstenilen rengin yoğunluğuna göre hafif ya da yoğun olarak sürülebilir. İçinde ışıltı barındırmasına rağmen, o ışıltılar yüzde çok belirgin değiller. Gündelik kullanıma çok uygun, açık ve buğday tene çok güzel uyacak bir allık. Miktarı 2.5 grammış, bir allık için oldukça iyi ama gerçek fiyatını ne yazıkki hatırlamıyorum. O aya ait fiyat listesini attım sanırım. Inglot marka Sephoralarda bulunabiliyor.

Işıktan biraz şeftali rengine de dönük çıkmış ama aslında daha çok pembemsi renkte..



Bu allık da uzun zamandır kullandığım favori allıklarım arasında yerini aldı bile..
Sevgiler..

1 yorum:

  1. benim de lila kutudan çıkan allığım var ama henüz elim ermedi, şimdi hatırladım sende görünce :) allık çok sık kullandığım bir ürün değildir ama rengi o kadar tatlı ki. iyi günlerde sür, sevgiler canım :)

    YanıtlaSil