21 Mayıs 2012 Pazartesi

Pazar alışverişi..

Tünaydın.. Bu yazıyı sabah yazmayı planlıyordum ama aksilikler resmen üst üste geliyor. Bir türlü fırsat bulamadım. Şimdi de deminden beri blogger sayfasında bir hata çıkıp duruyor karşıma.. Neyse dün yaptığım alışverişi anlatacaktım. Dün ailece Ikea'ya gittik. Ben Ikea'da gezmek istemediğim için kendimi yeni açılan Buyaka AVM'ye attım. Mağazaları çok güzel olmuş, geniş ferah bir mekan ve nerdeyse sevdiğim bütün mağazalar varmış.  Tabi oraya gidince Sephora ve Kiehls'e de bakmamak olmazdı. Sephora Anadolu Yakasında sadece Palladium ve Capitol'de var. O nedenle çok sık gidemiyorum. Böyle olunca da Sephora fırsatını kaçırmak istemedim.


Bütün makyaj malzemelerini sıradan elden geçirip, bir de üstüne denedikten sonra ilk olarak Sephora'nın incecik, mat ve şeffaf primerını almaya karar verdim. Aldığım gibi de bugün hemen denedim tabiki. Baz olarak çok hafif, şeffaf, varla yok arası bir ürün. Çok rahat kullandım, Pastel'inki gibi ağır bir ürün değil, hatta Balm'ın bazından da ince ve mat diyebilirim. Fiyatı da 30 TL. gibi bir şey olması lazım.  Ürün 15 ml. ama çabuk bitecek gibi değil çünkü damla damla kullanılacak bir ürün. Pompalı olması da ayrıca bir avantaj.


İkinci ürünümüz minik, çanta boyu bir kahverengi göz kalemi aldım.  Fiyatı 13.50 TL. gibiydi. Uygun fiyatlı gibi ama küçük olduğu için aslında biraz pahalı. Ama çanta boyu güzel bir kalem istediğim için dayanamayıp aldım. Rengi çok güzel ama alttaki resimde görüldüğü gibi smudge proof değil. Artık Avon bile smudge proof kalemler çıkarıyor bu nedenle bu özelliğinden memnun kalmadım. Hatta bu sabah rüzgardan gözüm yaşarınca biraz aktı kalem, yenilemek zorunda kaldım. Neyse yazın idare edeceğiz artık. Ama iyi yanı da Mac'ın veya Avon'un yeni kalemleri gibi jel kıvamlı olmadığı için de bir sürüşte hemen bitip açmak gerekmiyor.




Üçüncü olarak da çok şirin ama çok pahalı bir ürün yelpazesine sahip Benefit'in Ooh La Lift göz altı aydınlatıcısını aldım. 82 Tl. idi biraz önce Amazondan baktı 20 dolara bile var. Amerika'ya gidip bunları toplayacak biri lazım bize anlaşıldı.
La Lift çok tatlı, pembe bazlı bir ürün, hakikaten göz altını çok güzel aydınlatıyor. Tam bir now.. woww!! durumu değil ama yine de sabah oldukça başarılı bulduğumu söyleyebilirim. Tabi kullandıkça hakkında daha çok fikir sahibi olacağım.






Bunları aldıktan sonra bir de Kiehls'e gireyim dedim. Uzun zamandır bu markayı da incelemek istiyordum. Sağolsunlar satış görevlileri gerçekten çok ilgilendi. Aldığım göz kreminin yanında birkaç ürünü de denemem için verdi. Bütün bu ürünleri ayrı bir postta tanıtayım diyorum çünkü bu sayfa bir türlü istediğim gibi açılamıyor.
Sevgiler...


1 yorum:

  1. Geçen gün baz araştırması yaparken görmüştüm sephoranın kini emin olup alamadım ama ..cildim yağlı olduğu için tereddütte kaldım ama sanırım mat bir ürün ..

    Güle güle kullan cnm :)

    YanıtlaSil