9 Mayıs 2012 Çarşamba

hergüne bir fondöten #gün7

Tünaydın.. Bugünkü yazım biraz geç oldu ama sabahtan bir türlü yazmaya fırsat bulamadım. Neyse, bugünkü fondötenimiz Shiseiodo'nun SPF 30 Sun Protection Liquid Foundation. Aslında bu fondöteni içinde yüksek güneş koruma faktörü olduğu için 2 senedir kullanıyorum ve güneş koruma faktörü açısından memnunum. Bunu sürdüğümde ayrıca güneş koruma kremi sürmeme gerek kalmıyor. Ancak fondöten biraz fazla akışkan ve ciltte emilimi çok çabuk olmuyor. Özellikle yağlı, yağlıya dönük, T bölgesi yağlı karma ciltler için arkasından matlaştırmak için mutlaka bir toz pudra kullanmak gerekiyor. Genelde cildim hafifçe yandıktan sonra bu ürünü kullanmaya başlıyorum ve cilt güneşten yanınca biraz da kuruduğu için  daha iyi sonuç veriyor. Yanıklığın aldığı nemi telafi etmek için üst üste nemlendirici falan da sürsem fondöten hemen emiliyor.  Kapatıcılığı 5 üzerinden 4 diyebilirim. Cildimdeki birkaç sivilce lekesini tam kapatmasa da görünümlerini oldukça hafifletiyor.


Ürün 30 ml. oldukça fazla ve gerçekten çok az kullanmak yettiği için uzun süre gidebiliyor. Kutusu da böyle minik, pratik bir şey. Makyaj çantasına rahatça sığabilecek bir ürün. Bunun bir de yine 30 faktörlü pudrası vardı ama onu çoktan kullanıp bitirdim. Beraber kullanıldıklarında daha etkili oluyor ve toz pudra sıvı fondötenin görünümünü matlaştırıyor. Şu anda dibinde çok çok az bir şey kaldı ama yeniden alırmıyın derseniz hayır almayacağım. Şu anda ne kadara aldığımı hatırlamıyorum ama 90-100 TL. gibi birşeye almıştım. Şu anda da elimde çok fazla fondöten olduğu için bunu yenilemeyi düşünmüyorum. Bir de bu fondöten günün ortalarına doğru yüzümden uçup gitmeye başlıyor, o nedenle de yenilenmeyecek kendisi.
Fondötenin altına bu sefer baz kullanmadım, daha doğrusu unutup direk kremin üzerine sürdüm. Ama sürmeyi unutmadığım zamanlarda da bu fondöten çok dayanmıyor yüzümde. O nedenle bana en uygun fondöteni arama çalışmalarım devam edecek.
Yarından itibaren BB kremler, renkli nemlendiriciler serisine geçeceğim.
Sevgiler..

1 yorum: