14 Mayıs 2012 Pazartesi

Mascara Dosyası..

Cuma günü maskara dosyası açacağımdan bahsetmiştim. Bugün işe sürekli kullandığım 3 maskara ile başlıyorum.
İlki Avon Super Shock Mascara. Bunu iki kampanya önce almıştım ben şu anda fiyatı 14.40 TL.



Böyle değişik tam bir siyah da değil, kahverengi de değil güzel bir renk. Kirpiklere hacim kazandırdığını söylüyor Avon ama hacimden çok uzatıyor benim kirpiklerimi, bir de biraz kenarlarında topaklanma oluyor ileriki saatlerde. Yine de maskara güzel ve severek kullanıyorum. Ama yenisini almayacağım. Denemek, kullanmak istediğim daha çok maskara var bunun yerine.

İkinci Mascara yine Avon'un Super Extend Extreme maskarası. Bu maskarayı da geçen kampanyadan almıştım, şu anda fiyatı 11.70 TL. Adından da anlaşılacağı gibi kirpikleri en son noktaya kadar uzatma iddiasında. Kirpikleri uzatıyor doğru ama son noktaya kadarmı tartışılır. Çünkü farklı maskaralarda daha uzun gözüktüğü oldu kirpiklerimin. Ben bu maskaranın kahverengini aldım, çok severek kullanıyorum. Topaklanma yapmıyor ve gün içinde de spora gitmeme rağmen bozulmuyor. O nedenle de ayrıca mutluyum.



Her iki maskara da sürülmesi kolay, 2 katta rengini hemen veren maskaralar. Özellikle super extreme maskarayı bittiği anda bir daha alacağım.

Bugünkü üçüncü maskaramız da hafta sonu aldığım ve 3 gün üst üste sürerek denediğim Alix Avien'in yeni DNA maskarası. Kirpikleri gerçekten uzattığı söyleniyor bu maskaranın. Bugün üçüncü gündür sürüyorum maskarayı ve evet gerçekten yukarıda anlattığım Avon maskaralara nazaran biraz daha uzunca gösteriyor kirpikleri. Ayrıca fırçası da değişik, çok kolay sürülen bir maskara değil bence. 2 kattan biraz fazla sürmek gerekiyor tam etki göstermesi için. Fiyatı hafta sonu Gratis de 15.90'dı.



Her üç maskaranın da artıları ve eksileri olmasına rağmen hepsi de denenebilecek, uygun fiyatlı maskaralar.
Bu maskara dosyasına tabiki devam edeceğim..
Sevgiler..

4 yorum:

  1. I love Avon :) thank for your comment, i hope you will use the translater :) have a nice day!

    YanıtlaSil
  2. avonun süper shock maskarası hediye olarak geldi bana güzel uzatıyor.
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Aynı şekilde bu 3 maskaraya sahibim ve 3ünden de çok memnunum bunlar bittikten sonra loreal ve max factor rimellerle jübilemi yapmayı düşünüyorum zira kozmetikte merdivenleri tek tek çıkmak gerek diye düşünenlerdenim. Neyse uzun lafın kısası bende nacizane görüşlerimi belirtmek istedim. Başım sıkıştığında bir şeyler öğrenmek adına daima blogunuza başvuracağım:) sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. çok memnun oldum..max factor ve loreali ben de çok severim. daha önce de kullanmıştım. şimdi sıra gelmiyor..:-))

    YanıtlaSil