6 Mayıs 2012 Pazar

Hergüne bir fondöten #gün6

Günaydın..  Hergüne bir fondöten serisinin sonuna geldik demiştim ama dün akşam evde daha en azından 3-4 fondöten daha olduğunu keşfettim. Kabul ediyorum ki diğer bazı şeylerle birlikte fondöten manyaklığım da başlamış bulunuyor.
Bugünkü fondötenim arkadaşımdan görüp, beğenerek aldığım Maybelline Affinitone Perfecting and Protecting Foundation with Vitamin E. Fondöten oldukça akışkan olmasına ve (hatta sakın yanılıp da kutuyu aşağı doğru tutup sallamayın hepsi boşalıverir) ciltte yağlı bir görünüm yaratacakmış gibi izlenim bırakmasına rağmen tam tersi ciltte hemen emilip mat bir etki bırakıyor. Her zamanki gibi medium veya rose beige gibi bir renk almışım. Kapatıcılığı yine fazla değil 5 üzerinden 3 verebilirim ancak ve ayrıca bu tarz fondötenlerin en büyük eksiği de bence güneş koruma faktörü olmaması. Hadi kışın neyse bir şekilde idare edilebiliyor ama yazın koruma faktörsüz asla çıkamayacağım için yüzüme kat kat krem sürmek zorunda kalıyorum.
Ürünün tanıtımında cilt rengini bütünleyen ve nemlendirici fondöten tanımı kullanılmış. Cilt rengini bir yere kadar bütünlüyor evet ama nemlendirme konusu o kadar da başarılı değil.




Rose Beige..

Değişik renk seçenekleri...

Gördüğünüz gibi ürün oldukça fazla ve az miktarlarda kullanıldığından uzun bir süre bitecek gibi değil. Fiyatı da 20-30 TL. civarında birşey olması lazım. Alalı 2 ay falan olduğu için tam hatırlayamadım. Ama genel olarak Maybelline ürünlerinden memnun kaldığımı da söyleyebilirim.
Fondötenin altına baz olarak da yeni aldığım ve daha önce de burada tanıttığım Dr. Murad'ın Nar Özlü başlangıç setinin içinde gelen bazı kullandım.




Bu baz da görünüşde akışkan olmasına rağmen hemen emiliyor ve mat ve düzgün bir cilt yaratıyor. Bu bazı sürmenin hemen arkasından rahatça fondöten ve makyaj uygulamasına geçebilirsiniz. Yanlız Dr. Murad'ın bu bazında da güneş koruma faktörü bulunmuyor. Bu bazın bir de güneş koruma koruma faktörlüsünün olduğunu biliyorum. Sanırım SPF 15 'i var ve yakın zamanda onu da bulup tanıtmaya çalışacağım. Biliyorsunuz bu günlerde güneş koruma ürünlerimizi bolca sürmeden dışarı adım bile atmıyoruz.
Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder