6 Kasım 2013 Çarşamba

Sigma F80 Fırça..

Blog okumaya ve yazmaya başladığımdan beri, daha önce pek bilgimin olmadığı pek çok yeni ve değişik makyaj-bakım ürününden de haberim ve bilgim olmaya başladı. Bunlardan biri de Sigma fırçalar. Bu fırçalarla sevgili ojemrujumrimelim sayesinde tanıştım ve almak için de kasım ayı sonunu bekliyordum. Çünkü o tarihte black friday kapsamında sigmanın  kendi sitesinde kargo ücretsiz olacak. Hatta Sigma bu indirimi de duyurdu sitesinde, ya kargo ücretsiz olacak, ya da  % 20 indirim yapacaklar.
Alacaklarım arasında Sigma'nın  bu meşhur fırçası F80'de vardı ama  instagramdan satış yapan shopzeomeo sayesinde bu güzel fırçayı erkenden hem de inanılmaz bir tanıtım fiyatına alma imkanım doğdu. 

Instagram üzerinde satışını görünce ki bu bayramdan önceydi hemen iletişime geçip kendime bir tane ayırtmıştım. Geçen hafta fırçalar gelince sonunda kavuştum. Kendisi ile aldığımdan beri aşk yaşıyorum ve hakikaten de ojemrujumrimelimin bahsettiği, övdüğü kadar varmış. Tüyleri inanılmaz yumuşak ve sık ama yüzde kayıyor adeta. Ürünü çok fazla tutmuyor ve fırçayı da ağırlaştırmıyor. 

Uç kısmındaki tüylerin renginin farklı olduğu duofiber fırçalar gibi ama onlar kadar esnek değil, sıkı bir fırça. 

Üst üste 4-5 kullanımda yüzümde artık fondöten çizgilenmesi veya başka bir iz yapmadı ve yıkadığım zaman da en ufak bir deformasyon veya kıl dökmesi yaşamadım.

F80'den bu kadar memnun kalınca da yine instagram üzerinden F84 fırçasını da sipariş verdim. O fırçayı satan kişi farklı, o detayı fırçayı anlatırken paylaşacağım tabi. F serisinden sonra sırada P serisi de var. Ya black friday alışverişimde alacağım ya da yine bu şekilde instagram üzerinden satan arkadaşlar vasıtası ile alacağım mutlaka.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder