5 Kasım 2013 Salı

Rimmel London Wake Me Up Fondöten...

Geçtiğimiz haftalarda çok sıkı alışveriş yaptım, ne instagramı kaldı ne TR siteleri ne de yabancı siteler. Arkadaşımın yurt dışından getirdikleri de cabası. Hepsi de peş peşe gelince de neyi deneyeceğimi ve yazacağımı şaşırdım. Neyse sırayla yazmaya, tanıtmaya başlıyorum. Geçen hafta yazdığım alışveriş yazısında en çok isteği Rimmel London'ın wake me up isimli fondöteni aldı. 

Şimdi arkadaşlar diyebilirim ki hayatımın fondötenini bulmuş olabilirim.  Gerçekten uygun fiyatlı  fondötenler içinde kullandıklarımın en iyilerinden biri diyebilirim. Cildim yağlıya dönük karma, fondöten  cildimle bütünleşiyor, öğleden sonra burun üzerinde bir parlama yaşıyorum ama çok da önemli değil çünkü ne sürersem süreyim olan bir şey bu.

Vaatleri arasında sağlıklı bir ışıltı ve nemlendirme de var.  Glowy bir bitişi var, tamamen mat bitişli bir fondöten arıyorsanız size uygun olmayabilir.  Nemlendirme özelliği hakkında bir şey diyemeyeceğim çünkü zaten nemlendirici ve baz üzerine kullanıyorum bütün ürünlerimi.

Turuncu ambalajına bayıldım. Pompası böyle plastik bir ürün için çok iyi, ürünü az az veriyor, ne kadar istersen o kadar yani. Ayrıca fondötenin çok hoş ama pek de hafif olmayan bir çiçek kokusu var, sürene kadar baya baya hissediliyor o koku, daha sonra uçup gidiyor tabi, ben seviyorum kokudan rahatsız olmam ama ürünlerde kokudan hoşlanmayanlar rahatsız edici bulabilir.

Netten alına  bütün ürünler gibi rengi göz kararı seçtim ama cildime tam uydu. Soft Beige isimli rengini aldım, genelde buğday tenlilere uyumlu bir renk. Bunun dışında Ivory ve Classic Beige olmak üzere iki rengi daha var.

Kapatıcılığı da ortanın üzerinde bence, elimin üzerindeki dövmelerde gözüküyor nasıl kapattığı.

Şimdi yurt dışı alışverişler her zaman bir risk taşımakla birlikte, genelde yüksek fiyatlı ve büyük hacimli olmadığı sürece gümrüğe takılmadan geliyorlar. Şimdiye kadar bütün alışverişlerim, bazıları geç de olsa geldiler. Çok az kişiden duydum gelmediğini, zaten güvenli ve iletişimi de kuvvetli sitelerden alındığında da paket kaybolursa veya geri giderse yardımcı oluyorlar. Ben alışverişimi buradan yaptım. Fiyatı 7.99 pound, toplamda 24 TL. ve kargo bedava olarak 2 haftada geldi. Rimmel London'ın en iyi fondötenlerinden biri olduğunu düşünüyorum ve acilen TR'ye de gelmesini istiyorum. Gerçekten hem uygun fiyatlı hem de başarılı bir fondöten arıyorsanız ve alma imkanınız da varsa deneyin derim.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder