28 Kasım 2013 Perşembe

Günün Ojesi.. Dior Chrome Red...

Günaydın. Hafta sonu instagram hesabımdan gösterdiğim Çilek Sokak, kozmetik tezgahından aldığım Dior 621 numara Chrome Red isimli oje var günün ojesi olarak. Bunları tezgahta görür görmez telefondan bir araştırma faslına giriştim, ürünleri kontrol ettim, zaten üzerinde de "demostration not for sale" yazıyor. Tezgah sahibi ile de konuştuğumda bunları Dougles, Tekin Acar gibi mağazalardan topladığını söyledi. Süreleri geçmiş olabilir diye düşündüm ama ojenin süresinden ne olacak yani deyip aldım gitti. Geçen sezonun ojesi olduğu için satıştan da kaldırmış olabilirler, o nedenle testerına da ihtiyaç kalmamıştır tabi.

Çok çok güzel bir kiremit kırmızısı, görür görmez tezgahta direk bunu aldım ve bırakamadım elimden zaten. Dior ojeler Boyner'de, Sevil Parfümeri ve Tekin Acar'da satılıyor. Fiyatları konusunda tam bilgim yok ama şimdi baktım da Sevil'de 65 TL.'ymış. Ben 20 TL.'ye aldım. Kokusunda ve yapısında hiç bir bozukluk yok. Baya kullanırım ben bunu diye düşünüyorum.

İlk Dior ojem, parlaklığını, kuruma hızını falan sevdim, fırçası biraz ince daha kalınca olsa iyi olurmuş, benimkiler gibi uzun tırnaklara kesinlikle daha kalın fırçalar gerekiyor. Artık o tezgahın başından ayrılmam diye düşünüyorum.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder