14 Kasım 2013 Perşembe

Essence sand effect here's my number..

Cumartesi günü nihayet uzun zamandır aradığım Essence sand effect ojeyi Beşiktaş Çarşı Gratis'de buldum. Her rengini seviyorum ama siyahı özellikle güzel, FlorMar ve Golden Rose'un da siyahları var ama duruşları ve renkleri tamamen değişik bence ve FlorMar zaten mat bitişli.

Rengin parlaklığı şişesinden bile belli oluyor.

165 numara here's my number..İçindeki minik ışıltılar güneşte pırıl pırıllar..

Duruşunu, rengini, yarı mat yarı parlak halini herşeyini çok sevdim ama fazla dayanıklı değil 2. gün uçlarından biraz bozulmaya başladı. Olsun ben yine de çok sevdim.

Umarım Essence yeni koleksiyonlarında da bu sand effect ojelere bol bol yer verir, hepsini almak istiyorum daha şimdiden..
Sevgiler..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder