29 Kasım 2013 Cuma

Physcian Formula Kabuki Brush..

Alışverişe ve özellikle fırça almaya doyamadım bu son zamanlarda, bu cici mavi kabuki fırça uzun zamandır aklımdaydı.  En sonunda dayanamadım ve DermoEczanem den siparişini verdim. 40 TL. artı 4 TL. gibi kargo parası verdim, ürün ertesi gün elimdeydi. Kredi kartına da 100 taksit yaptırdım tabi.
Bir kere rengi, biçimi gel beni al süs olarak durayım evinde diyor. Ben de aynen öyle yaptım tabi süs olarak kullanmıyorum çünkü baya işe yarıyor. Özellikle katı mineral pudra uygulamasında bir numaram oldu kendisi son 1 haftadır.

Airbrush tabir edilen yani varla yok arası mineral pudra uygulamak için uygun bir fırça, toz veya sıkıştırılmış pudra uygulamak için de ideal bir fırça kendisi.

Bu renk çok hoşuma gidiyor, kirletmeye kıyamam gibi geldi ama kullandım sonuçta tabi.

Tüyleri kısa, sert ve sıkı, en pigmentsiz ürünü bile alıyor ve çok güzel uyguluyor.  Ayrıca tozlanma yapan ürünün tozlarını da çok güzel tutuyor, fırçayı pudranın üzerine hafifçe bastırmam yetiyor.

Tüyler çok esnek olmadığı için uygulamayı böyle dairesel hareketlerle yapıyorum, daha çok kapatıcılık da sağlıyor bence bu şekilde.

Aslında tüyleri yumuşacık ama sıkılıktan ötürü ürünü içine yaymıyor direk fırçanın üzerinde tutuyor ve direk yüze uyguluyor. O yüzden ürünü fırçaya yavaş yavaş ve az az almak gerekiyor, çünkü hakikaten ilk dokunuşta ürünün tamamını rahatça alıyor, pudranın veya allığın üzerinde gezdirmek yetiyor.

Boyut açısından yanımızda taşımaya uygun değil, makyaj çantasında heba olur, kirlenir hem, o nedenle sabah makyajımda fondötenin üzerine sabitleyici mineral pudra uygulamasında kullanıyorum. Aslında dairesel hareketlerle uygulama yapıldığı için allık da uygulanabilir. Aldığıma memnun olduğum bir fırça oldu, yalnız daha yıkamadım, bakalım yıkayınca nasıl olacak. Kullanım esnasında kıl dökmedi ki bu da artı bir özellik tabi. Physcian Formula ürünleri yurt dışında daha uygun fiyatlarla satılıyor, ülkemizde her zaman olduğu gibi fiyatı daha yüksek, yine de fiyatını hak etti diyebilirim.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder