16 Kasım 2013 Cumartesi

Benefit Primping With The Stars..

Benefit'in böyle kitap şeklinde minik kutularda yaptığı ve içine 5-6 çeşit deneme boyu ürün koyduğu setlerini  çok seviyorum, daha önce de bir tane alıp dibine kadar kullanmıştım. Bu sefer de yine Benefit'in 6 adet favori ürününün deneme boylarının yer aldığı Primping With The Stars isimli setini aldım.

Yine kitap şeklinde ve Benefit'in klasik fiyatı olan 99 TL. 

İçinde meşhur Porefessional, Benetint ve They're Real da yer alıyor. Böyle minik minik göründüklerine de bakmayın, içindeki her ürün uzun süre gidebiliyor ve tam boyunu almak için yeterli fikre sahip oluyorsunuz kullanım sonunda.

Özellikle o Benetint'in epey bir süre gideceğini düşünüyorum. İçindekiler Porefessional haricinde henüz denemedim/kullanmadım. Hepsini beraber kullanmaya başlamak istiyorum. Ürünler bittikten veya en azından ben ürünleri yarıladıktan sonra hepsinin tek tek yazılarını yazacağım.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder