7 Ağustos 2013 Çarşamba

Watsons Bayram Alışverişi..

İyi arifeler herkese.. Biliyorsunuz indirimler bu ara bayramdan dolayı birbirini kovalıyor. Ben de tatile çıkmadan bir gün önce yani ayın 5'inde başlayan Watsons indiriminden faydalanıp aklımda kalan bir kaç şey almıştım. Hemen ertesi gün yola çıktığımızdan hiçbirini kullanmaya vaktim olmadı henüz. Kullanmaya başladıklarımı ise bayramdan sonra blogda tanıtacağım..
                     
 Çok merak ettiğim Rimmel lipstain rujlar, Loreal lipgloss, 2adet Kate ruj, Rimmel London yeni çıkan Scandal Eyes mascara, yavaş yavaş sevdiğim Maybelline Color Tattoo Pink Gold ve 3 adetWatsons maske aldım. Hepsi sırayla blogda yer alacak. Gratis ve Yves Rocher indirimlerini kaçırdığıma üzülmekle birlikte, kredi kartım için iyi de oldu aslında. Sizlerin de neler aldığını büyük keyifle okuyorum. Herkese şimdiden mutlu bayramlar.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder