15 Ağustos 2013 Perşembe

Rimmel Lasting Finish LipStain Unstoppable Red..

Watsons indiriminden uzun zamandır denemek istediğim Rimmel London Lip Stainlerden 2 adet aldım. Bir tanesi de Unstoppable Red, yoğun kırmızı gibi görünen ama dudakta sadece elma şekeri yemiş gibi bir renk bırakan ve görünüş olarak da gazlı kaleme benzeyen bir dudak ürünü. Dudak ürünü diyorum çünkü ruj desem değil, lip balm hiç değil, gloss değil, stain olabilmek için de biraz fazla renksiz bence. Çünkü diğer bildiğim, kullandığım mesela Benefit lipstainler neredeyse hemen sabitlenen ve kolay çıkmayan renkler veriyorlar.
Görünüş gazlı kalem gibi demiştim ama koku öyle değil, en azından bu rengin kokusu hafif bir meyve kokusu gibi. Burnunum dibine sokmazsam da duyulan bir koku değil.

Ürünün iki kademede kullanılıyor. İlk kademede gazlı kalem ucu dudağa bastırılarak sürülüyor. Bastırılmazsa renk bir süre sonra hiç çıkmamaya başlıyor çünkü. İkinci kademede ise kalemin arka tarafındaki beyaz lipbalm tarzı ürün dudağa sürülüyor. Bu işlem hem rengi biraz sabitliyor hem de dudağı nemlendiriyor. Eğer balm kısmı sürülmezse dudakta çok çabuk kuruma oluyor.

Renk bastırılınca aslında güzel bir kırmızı ama dudağa da bu rengi verebilmek için biraz zahmet çekmek gerekiyor.

Görüldüğü şekilde yanlamasına bastırılarak renk daha iyi alınabiliyor.


Ürünün uzun süre dayanıklı olacağını sanmıyorum. Daha şimdiden renk verebilmek için uğraşmam gerekiyor. İçindeki ürünün çıkmasına yarayan asansör gibi çevirmeli bir mekanizması olsaymış daha iyi ve kullanışlı olurmuş. Aldığım diğer rengi de yazacağım ama genel olarak performansı beni çok mutlu etmedi. Ama indirimden yarı fiyatına aldığım için de çok da pişman olmadım. 15 TL.'lik normal fiyatları için biraz performans eksiklikleri var bence bu ürünlerin. Yine de denemek isterseniz indirimli bir zamanını bekleyin derim.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder