19 Ağustos 2013 Pazartesi

HM Oje Blue Metal..

Sabah burada bahsettiğim HM alışverişinin en tatlı parçalarından birini, mat-metalik oje Blue Metal'i alır almaz sürdüm. Oje mat bitişli ama tuhaf bir şekilde parlak gözüküyor. dün Flormar standında bir şeyler bakarken oradaki çalışan kızların ikisi de özellikle sordular ojeyi.
Renk zaten en sevdiğim renklerden biri olan mor alt tonlu bir mavi.

Ojenin TR'de üretilmiş olmasına ne diyorsunuz? Ben çok şaşırdım..

Rengin güzelliği..Ama fırçası biraz daha kalın olsaymış iyi olacakmış. Oldukça da kıvamlı bir oje, 2 katta istediğim sonucu aldım.

İşte tırnaklardaki duruşu da bu şekilde...Cumartesi akşamı sürdüğüm oje bu yazıyı yazarken hala tırnaklarımda ve hiç soyulma veya bozulma olmadı.

Mat olmasından dolayı çabuk kuruyor ama yine de dikkatli olmak lazım ben kurudu diye 2 defa bozdum ojeyi.

Tırnakta fırça izi bırakmıyor.

Renk ışıkta mor ve mavi arası değişik yansımalar da yapıyor..

Bugün taktığım yüzükler ise yine Erenköy pazarından alındı.


HM'in 8.95 TL.'lik bu ojesi fiyatını sonuna kadar hak etti bence.. Çok beğendim, mor olanı da sürmek için sabırsızlanıyorum. Umarım HM bu metalik ojelerin değişik renklerini de çıkartır veya varsa getirir.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder