22 Ağustos 2013 Perşembe

FlorMar CC Kremler..

Nihayet aldığımdan beri 2 haftaya yakın bir kullanımdan sonra FlorMar'ın yeni çıkardığı CC kremlerini anlatabilirim. FlorMar mağazasında almadan önce sadece kızarık-kırmızılık-sivilce oluşumlarını dengeleyen ren olan 02 numarasını denemiştim. O gün yüzümde çıkan sivilceyi mükemmel kapattı. Ancak benim asıl sorunum bunlar olmadığı için 01 ve 04 numaralı olanları aldım.
01 hafif eflatun tonlu ve yüzde solgunluk, yorgunluk ve uykusuzlukla oluşan yorgunluk izlerini ve göz altı morluklarını dengeliyor. Kapatmıyor, sadece hafifletip bütün yüzün rengini makyaja-baza-fondötene nasıl kullanmak isterseniz eşitliyor. 04 numara ise normal ciltlerin  kullanabileceği, bütün yüzün renk dengesini tek ürünle sağlayan bir renk. 

Ürün ister baz olarak, ister baz altına veya baz ile beraber cilt hazırlama evresi olarak veya direk fondöten yerine kullanılabiliyor. Sizin istediğiniz beklediğiniz sonuç ne ise ona göre kullanılabilir. Ben baz kullandıktan sonra her iki kremi birlikte uygulayarak kullanıyorum. Fondöten altına kullanmayı henüz denemedim, 04 değil ama 01 fondöten altında iyi sonuç verir sanıyorum. 

Her ne kadar sitesinde 04 numara için yüksek örtücülük gerektiren cilt kusurlarını kapatır dese de böyle bir şey beklemeyin. Kapatıcılığı orta karar bence. Tabi normal ciltler için fazlası ile yeterli olacaktır. En önemli yanlarından biri de SPF 15 içermesi ki kış ayları için uygun bence, yaz ayları için yetersiz kalır.

40 ml.'lik tüplerde geliyorlar. ve tanesi şu anda eğer zam gelmezse yakın zamanda 23.50 TL. ve 12 ay kullanım süreleri var. 12 ay sürekli kullanan kişiler bitirebilir ama benim bitirebileceğimi hiç sanmıyorum.


01 numara..

04 numara..

Uygulama sonrası değişik bir görüntü veriyor ne tam mat ne de parlak, saten görünüş denilen görüntü daha iyi anlatıyor. Üzerine illaki sabitlemek için pudra geçmek gerekmiyor, onu da tesadüfen dün sürmeyi unutunca fark ettim ki gün boyu bir bozulma falan olmadı, sadece biraz parlama yaşadım ama bu sıcakta normaldir. Özellikle 01 numaranın göz altımda verdiği sonucu oldukça beğendim. Bu kremden sonra kapatıcı daha çok etkisini göstermeye başladı. Görevi cilt rengini eşitleme olduğu için de cilt tonuna göre değişiklik göstermiyor. Pigmentler her ciltte aynı işlevi görüyor. FlorMar'ın son zamanlarda yaptığı başarılı işler malum, bu kremler de en azından benden ortanın üstünde not aldılar.  Ürünü buradan inceleyebilir veya satın alabilirsiniz. Ayrıca FlorMar mağazalarında da ürünü deneyebilirsiniz.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder