28 Ağustos 2013 Çarşamba

Golden Rose Holiday Koleksiyonu Yeni Çıkanlar ve Günün Ojesi..

Tünaydın. Dün hazır iş için dışarıdayken hemen yolumun üstü Capitol AVM'ye uğradım ve Golden Rose'un Holiday dokulu oje koleksiyonundan yeni çıkardığı renklere bir göz attım. Aman ne kadar güzel ve canlı renkler çıkmış, aslında o renkler tam yaz başında çıkacaktı ki rahat rahat alıp sürecektik ama neyse bu da olur artık.
Dün akşam instagram sayfamda gösterdiğim resim, hepsi birbirinden şirin ve tatlı 5 adet renk var aldığım ve daha da aklımda kalan oldu. O kısacık zamanda ancak bunları seçebildim. 

Öncelikle gözüme en fosforlu gelen sarı rengi seçtim sürmek için ki haklıymışım gerçekten fosfor ötesi bir renk ve harika capcanlı duruyor. Numarası 80 ve mat yapılı değil.

2 normal kat sürdüm, kuruma hızı yüksek ama yine de zedelenme olasılığı var dikkatli olmak lazım..

Bu tarz neon renkleri aslında tatilde sürmeyi daha çok seviyorum ama bunları aldıktan sonra kesinlikle bekleyemezdim.

Sanırım bu hafta Golden Rose Holiday ile devam ederim. Bu güzel renklerin hepsini sürmeden rahat edemem gibi geliyor. Tanesi 6.50 TL. biraz pahalı gibi, keşke 3-4 TL. sınırında tutulsaymış daha iyi olurmuş. Golden Rose kiosklarından veya internet sitesinden de online olarak inceleyip, alabilirsiniz.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder