22 Ağustos 2013 Perşembe

Günün Ojesi.. Essence plus Golden Rose Carnival..

Günaydın. Dün yapmış olduğum Golden Rose Carnival oje serisi alışverişini burada anlatmıştım. Bugün de yine o seriden sarı-yeşil-siyah simler içeren 12 numarayı denemek istedim. Renk iyice görülsün anlaşılsın diye de bütün tırnaklarıma sürdüm. Akşam oje çıkartma maratonunu düşünemiyorum bile.


Önce Essence,  Miami Roller Girl koleksiyonundan Bienvenudo a Miami isimli sarı ojeyi tek kat sürdüm. Zaten yapısı kalın bir oje, hemen kapattı.

Daha sonra Golden Rose Carnival 12 numaralı ojeyi sağ elime tek kat, sol elime de iki kat olmak üzere uyguladım. 

İki kat uygulanmış hali. Bence ikisi de fena olmadı, pulların fırçaya gelme sıklığı diğer koleksiyona göre daha başarılı bence. Hele FlorMar'ın Glitter koleksiyonunun özellikle bazı ojelerine göre çok çok başarılı diyebilirim. Ama yine de pulları direk sürerek değil fırça ile hafif hareketlerle dokundurarak tırnakta boş kalan alanlara uygulamak daha iyi oluyor.

Carnival koleksiyonunun kullandığım iki ojesini beğendim, ama şimdilik 4 oje bana yeter diyorum. Daha ileride değişik renkler çıkartırsa yine bakabilirim tabi.
Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder