23 Ağustos 2013 Cuma

Essence Pigmentler..

Hafta sonu İçerenköy Carrefour Gratis'e bir ziyaret yapınca, geçen indirimden aklımda kalan 2 adet essence pigmenti daha aldım. Böylece toplam 4 adet pigmentim oldu. hepsini anlatayım da çıksın diyorum.
Sol baştan kağıdı yırtılmış ama Box of Chocolate, Safety First, Strawberry Smootie ve Broadway Starlet. 

Renklerin hepsi birbirinden güzel, aslında bütün pigment renkleri çok güzel ve 8.55 TL.'ler. Essence için fazlaymış gibi görünebilir ama Mac pigmentlerin falan fiyatları düşünülürse çok uygun olduğu anlaşılır. Hafta sonu 2 tanesini alırken de bir gariplik oldu bu fiyat konusunda, biri 8.55, diğeri de 3.75 olarak yazılmış fişe, artık o anda özellikle o renkte mi indirim vardı yoksa yanlışlık mı oldu bilemiyorum ama bana çok ucuza gelmiş oldu.

Özellikle günlük kullanımda box of chocolate ve strawberry smoothie harika olacak. Turuncuyu ise araya renk vermek için katmayı düşünüyorum. Sırf sim olan Broadway Starlet'i ise kullanacağıma değil sırf çok hoşuma gittiği için aldım. Ama gece bir yere çıkarken harika duracağına eminim.

Renkler adı üzerinde mükemmel pigmentliler. Altta baz yok ve fırçanın ucuyla korka korka aldım. Bu arada bu pigment farlar için HM'den aldığım detailer göz fırçalarını kullanıyorum ve tavsiye ediyorum.

İşte  box of chocolate ve Strawberry Smoothie ile yapılan bir deneme, üzerine de Broadway Starlet ekledim.

Pigmentler özellikle indirime girerlerse kaçırılmaması gereken ürünlerden, 20 kadar değişik rengi var ve herkese uygun bir renk mutlaka çıkacaktır. Ne yazık ki henüz her Gratis'de yok, bir an önce hepsine gelmesi iyi olur.
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder