14 Ağustos 2013 Çarşamba

Maybelline Color Tattoo Pink Gold..

Maybelline Color Tattoo Pink Gold bir süredir alışveriş listemde yer alan ürünlerden biriydi. Bayram öncesi, tam da tatile çıkmamdan bir gün önce Watsons indirimini duyar duymaz kendimi Bağdat caddesi mağazasına attım ve birkaç şeyle birlikte bunu da aldım. Tabi hemen ertesi gün İstanbul dışına çıktığım için de kullanma fırsatım olmadı. Ama döndüğümden beri  her gün kullandım. 
Color Tattoo'ları yeni sevmeye ve kullanmaya başladım. Bu da meşhur EcoTools AirBrush Concealer sayesinde oldu. Bir fırçayı sadece bu Color Tattoo kullanımı için ayırdım ve çok pratik bir şekilde uygulama yapıyorum.

Resimlerini çekmeden mıncırmaya da kıyamadım. Rengi çok hoş, içinde metalik altın yansımaları olan bir pembe. Beyaz-buğday tenlere çok uyacak gibi dursa da benim yanık tenimde de oldukça güzel duruyor. Hatta bronz yansımaları daha bile belli oluyor diyebilirim.

Altın yansımalarını gerçekten çok sevdim. Bu ara bu ve On and on Bronze arasında gidip geliyorum, ikisi de favorim oldu.

Color Tattoo'lar içerisinde şu anda TR'ye gelmiş olanlar içinde başka aklımda kalan renk kalmadı artık. Sadece bordo-kahve arası bir renk olan Pomegrenate Punk  var beğendiğim o da TR'de yokmuş zaten. Gelirse bir de onu alırım sanırım.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder