30 Ağustos 2014 Cumartesi

Toni&Guy Sea Salt Sprey..

Toni&Guy sea salt sprey yani deniz tuzu etkili saç spreyini özellikle bu yaz döneminde pek çok blog/vlog'da gördük. Genelde saçıma bakım spreyleri/kremleri dışında bir şey pek kullanmıyorum ama bu ürün kutulardan birinden gelmişti, o nedenle ilk geldiğinde biraz denemiş ve sonra sevmemiş ve bırakmıştım.
Tatile giderken bir daha deneyeyim diye bunu da aldım yanıma. Zaten saçlarım kısa olduğu için bu spreyin amacı olan denizde ıslanmış da buklelenmiş gibi görüntüyü pek vermiyor. Ama bu sefer duş sonrası saçımın suyunu alıp, nemli saçın sadece uçlarına sıktığımda fena bir görüntü almadım. O nedenle de yazlıkta sürekli kullandım bunu. 

Yazlıkta, yaz saçı olarak memnun kalsam da bu bittikten sonra, kış aylarında özellikle alıp kullanacağım bir sprey değil. Belki önümüzdeki yaza böyle bir minik boyunu bulursam alabilirim.

Uzun ve hafif dalgalı saçların hatta ince telli saçların memnun kalacağı bir sprey bu, kalın telli, kabarık saçlara da yaramayacağını düşünüyorum.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder