18 Ağustos 2014 Pazartesi

Flormar Mat Far M103..

Günaydın. FlorMar'ın mat serisindeki bu farı alalı çok uzun zaman oldu, tam hatırlamıyorum ama görüldüğü gibi zaten gramağı çok yüksek bir far, ben kaç yıldır kullan kullan ancak üzerindeki bombeyi biraz indirebildim. Farın tam mat ve tam sevdiğim gibi acı kahve olması almamda etkili olan sebepler.

İlginç bir şekilde hiç tozutmayan bir far, her türlü makyaja yakışıyor ve bence mat serinin en güzel farı, bu seride toplam 4 far var, şimdi siteye baktım da bunlara isim de verilmiş ve bunun adı cacao, süper olmuş. Benim elimde 102 numara orange popsicle'da var. Keşke bu seriden daha çok renk seçeneği olsaydı.

Renk çok net, düz bir kahverengi, bu farı aynı zamanda kaşlarımı doldurmak için de kullanıyorum, çok amaçlı yani.

Yalnız tabi fiyatları biraz uçmuş durumda, 25.75 TL. olmuş, çok fazla bence bu fiyat. Tama gramaj fazla, renkler güzel ama yine de alırken tereddüt edeceğim bir fiyat.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder