Şimdi geçtiğimiz hafta başıma gelen ve beni biraz üzüp, çokça da sinirlendiren bir olaydan bahsetmek istiyorum. Geçen hafta izinli olduğum için, çarşamba günü kendimi Brandium AVM'ye attım. Asıl amacım tabi H&M'i gezmekti. Nitekim gezdim, tozdum, kahvemi içtim saat de bu arada 13.30 falan oldu. Alt katı gezerken Rebul mağazasının önünde ücretsiz cilt bakımı/randevu alın gibi bir ilan panosu gördüm. İçeride de bir görevli vardı hemen girip sordum ben de ne zamana randevu alabilirim diye, kendisi direk vaktim varsa hemen yapabileceğini söyledi, ben de tamam dedim. Bu arada da ben de tam yeni gelmiştim gibi bir şey söyledi. A öyle mi dedim kendisine sonra da oturttu beni iskemleye beklemeye başladım. Bu arada içeriye başka bir hanım girdi, sanırım kendisi de orada çalışıyor ama ismini göremedim. Bir şeyler konuştular sonra sanırım beni işaret etti ve böyle imalı bir şekilde "gelir gelmez" lafını kullandı, ama sadece bu laf. Ben aynı anda kafamı kaldırım öbür görevliye baktım, bana şöyle bir güldü ama hani herkesin bir dışından canım içinden canın çıksın gülüşü vardır ya aynen o şekilde. Ben rahatsız olup, diğer görevliye ben kapsamlı bir şey olduğunu düşünmüyordum vaktiniz yoksa yapmayın gibi bir şey dedim ve bu anladığımı anladı. Yok falan dedi ve cilt bakımını yapmaya başladı. Bu arada bana çay kahve sormalar, her şeyi açıklamalar falan başladı ama benim suratım değişmişti zaten o zamana kadar.
İşte bu ürünlerin arkasında o cilt bakımı panosu vardı, ben içerideyken kaldırmışlar bu resmi çıktığımda çektim. Bakım tabi beklediğimden uzun sürdü, bu arada bana iltifatlar yağdırıldı. En son olarak bitince ben teşekkürler vaktinizi aldım deyip çıktım dükkandan. Belki de ben çok alınganımdır ama bu yapılanı hiç de hoş karşılamadım. Beni kast ettikleri bariz belliydi ve öbür görevlinin o sahte gülüşü, daha sonra o panoyu kaldırmaları, bakım esnasında bana yağdırılan iltifatlar ve en sonunda normalde ürün satmaya çalışacağına sesini bile çıkartamaması da benim düşüncemin doğru olduğunu gösteriyor. Orada o gelir gelmez lafını ağzından kaçırdı ve geri de alamadı, ben bunu hiç yakıştıramadım.
Normalde böyle bir olay olmasaydı bu ürünlerin hepsine bakar ve tanıtmak için haklarında bilgi edinirdim, şimdi ise kolonya almak için bile mağazalarına girmem artık diye düşünüyorum.
Kusura bakmasınlar ama üzerime alındım ve rahatsız oldum. Personellerine daha iyi eğitim vermeleri gerekir, bu sadece Rebul için değil bütün markalar için geçerli, her gün bir sürü şikayet duyuyoruz son zamanlarda.
Sevgiler..
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder