5 Ağustos 2014 Salı

Moshos Garden New Generation..

Moshos Garden  ile ilk tanışmamız sevgili Serap'ın romantic vintage party etkinliği vesilesi ile olmuştu, o zamandan beri güzel, doğal ürünlerini çok severek kullanıyorum. O zaman hediye edilen ve kullandığım ürünlerinden bu yazımda bahsetmiştim. O zamandan bu zamana Moshos Garden kendini yeniledi, en önemlisi  PETA tarafından verilen "cruelty free" sertifikası aldı. 
Moshos Garden'ın New Generation ürünlerinden 3 tanesi ile #özelizbizbloggerızbiz etkinliğinde tanışma fırsatı buldum. Aslında bunlar Moshos Garden ürün yelpazesi içinde zaten olan ama gerek içerikleri ve gerekse de ambalajları ile yenilenen ürünler.


İlk olarak Grapefruit&Lemongrass aromalı bu body butterdan başlayalım. Bunu ilk açıp kokladığıımda ilk düşündüğüm yemek oldu, kokusu o derece harika, zaten limon, greyfurt gibi turunçgil kokularına bayıldığım için bu kreme aşık oldum. Kokusu haricinde yapısı da tam krema gibi, az az sürüp yedirmek gerekiyor. Vücuda yumuşacık bir his ve taze bir koku veriyor.

Çok yoğun bir krem demiştim, az az kullanıldığı için uzun süre yeter, Bendeki sanırım 125 cc.'liği, ürünü buradan inceleyip, alabilirsiniz.

İkinci olarak benim gibi tırnak bakımına önem veren bir insan için vazgeçilmez bir ürün, tırnak bakım yağı var. Bu yağ da Moshos garden New Generation ürünü, içinden jojoba ve aloe vera özleri bulunuyor.

Küçük, plastik delikli ağzı ile ürünü damla damla veriyor, zaten arzu edilen miktar da o kadar.

Kullanımı, aslında temiz, ojesiz tırnağa gece döküp, iyice yedirip o şekilde uyumak şeklinde. Ama ben ojesiz çıkamadığım için akşam ojelerimi çıkarınca döküp, ovalayıp 1-2 saat bekletiyorum. O süre içinde turnak/tırnak eti yağı tamamen emmiş oluyor, sonrasına da ojemi sürüyorum. Ürünü buradan inceleyip alabilirsiniz.

Ve ürünlerin en meşhuru, en çok duyulanı ve tartışılanı "sıcak havlu" yüz temizleyici ürünleri. Bu ürün de eskiden vardı ama bu şekliyle yenilenmiş.İçindeki kakao yağının kokusu inanılmaz, buram buram kokuyor ve insan kendini plajda falan sanıyor.

Uygulaması aslında hem kolay hem de zor. Moshos Garden bu yağ ile kullanılacak havluyu bile özel seçip yolluyor bize. Bu ürünü havlu ile kullanmanın kötü yanı sonrasına o havluyu temizlemek sadece ama birkaç havlu alınıp bu sorun çözülebilir.

Ben kolaylık olsun, havlu kirlenmesin diye tuttum bu yüz temizleme süngeri ile kullandım. Aslında gayet başarılı oldu, şıp diye bütün makyajım temizlendi. Çok az bir ürünü parmaklarınızda eritip, bütün yüzünüze, gözleriniz dahil yayıyorsunuz. Daha sonra sıcak su ile ıslattığınız havlu/sünger ile bütün yüzünüzü ve gözlerinizi siliyorsunuz. Geriye pırıl pırıl, nemli ve güzel kokulu bir cilt kalıyor. Bu süngeri temizlemek kolay ama sıcak sudan almak biraz zor oluyor, havlu kullanımının da burada bir kolaylığı var işte, havlunun sadece bir ucu sıcak suya girip, ıslandığı için geri kalanı kuru kalıyor ve rahatça tutulabiliyor. Sıcak havlu yüz temizleyicisini de buradan inceleyebilirsiniz.

Bu güzel ürünleri doğal içerik arayan, kullandığım ürün çevreye, hayvanlara saygılı olsun diye düşünen herkese tavsiye ediyorum.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder