21 Ağustos 2014 Perşembe

Neutrogena oil free nemlendirici..

Günaydın. Neutrogena'nın bu yağsız nemlendiricisini sanırım Anneler Günü ya da Kadınlar Günü gibi bir indirimden almıştım. Elimdeki Acnecinamide Jel krem bitince sabah ve akşam cildimi nemlendirsin ama parlatmasın diye bunu kullanmaya başladım.
Neutrogena'nın cilt bakımı ürünlerinden çok temizleyiciler ve sivilce önleyici jelini daha çok seviyorum ve ara ara kullanıyorum. Ama bu krem de yağlandırma yapmaması ve cildimi çok parlatmaması açısından memnun kaldığım bir krem oldu.

İçindekileri göremedim, çünkü sanırım kutusunu atmışım. 

Jele benzeyen bir yapısı var, kolaysa sürülüyor, dağıtılıyor ve hemen emiliyor. Hele bu yaz günlerinde sabah ve akşam kullanıyorum. Ama gündüz için bu ağustos sıcağında yetersiz kalmaya başladı artık. Günde iki defa parlama önleyici mendil ve pudra ile takviye yapıyorum. 

Ama bu kremin suçu değil tabi bu kadar neme hiç bir şey dayanamazdı, resmen akvaryumda yüzer gibiyiz bu aralar, neyse az kaldı sonbahar geliyor.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder