10 Mart 2014 Pazartesi

Golden Rose Galaxy 12..

Golden Rose'un Galaxy serisi çıktığından beri bildiğim bütün kioskları dolaştım ama ne yazık ki hepsi kapanmış, açık olan tek kiosk olan Optimum AVM'de ise bu seri ojeler yoktu. Tabi sonradan geldiyse bilemiyorum ama belki bu arada o kiosk da kapanmış olabilir. Anlaşılan Golden Rose bizi sadece online alışverişe yönlendirmek istiyor. Halbuki ben özellikle oje, ruj gibi ürünleri bakarak, görerek, ve deneyerek seçmek isterim. Ama hiç bir yerde bulamayınca mecbur kaldım tabi online olarak almaya.  Sitede bir sıkıntı yok, aldıklarım 2 gün içinde yanlarında pek çok hediye ile geldiler ama ben hala görerek alma konusunda ısrarcıyım. 
Golden Rose Galaxy nail Color 12 numara şahane bir mavi, sitesinde 10 ile 15 arasındaki renkler mat bazın üzerinde kristal ışıltılar olarak tarif edilmiş. Kesinlikle doğru, baz kısmı matlaşırken, üzerinde kum tanesi gibi bulunan parçacıklar ışıldamaya başlıyor. Sürümü çok kolay, matlaştığı için de çabuk kuruyor izlenimi veriyor ama aslında biraz jel yapısı da olduğu için tırnak bir yere değerse oje hemen orada topaklanma yapıyor. Fırçası tam kararında, çok ince de değil çok kalın da değil. 

Bu alışverişimde bu ojelerden 6 adet aldım, alışveriş 40 TL.'nı geçtiği için kargo parası ödemedim. Ama hala göremediğim için tam rengini veya dokusunu algılayamadığım ve aklımın kaldığı bir sürü rengi var.  Neyse önce bunları bir süreyim de düşüneceğim diğerlerini alıp almamayı. Bu arada sitede bu ojelerin tanesi 6.75 TL. kiosklarda bulanlar tanesinin 7.5 TL. gibi olduğunu söylediler ki eğer doğruysa ayıp olmuş bu fiyat farkı, olmaması gerekirdi.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder