10 Mart 2014 Pazartesi

Avon Far Away Gold...

Geçen hafta Avon'dan yine sunumu şahane, içi harika bir paket geldi. Çok sevilen parfümlerinden Far Away'in Gold versiyonu çıkmış ve adına uygun şekilde küçük bir mücevher kutusuna yerleşmiş. Zaten öncelikle o mücevher kutusuna bayıldım.
Kutu tek başına mücevher, takı kutusu olarak kullanılabilecek veya bir köşede süs olarak bile durabilecek güzellikte bana göre.

İçinden yeni parfümümüz Far Away Gold çıkıyor. Avon'un kendi sitesinde parfümün Moheli Ylangı, Hint Yasemini ve Madagaskar Vanilyası'nın harika uyumu olduğu söylenmiş ki bu vanilyanın kokusunu net olarak alıyorum. Avon parfümlerden Surrender ve Fergie Outspoken'ı kullanmıştım. Surrender'ı çok sevmekle beraber fazla kalıcı bulmamış ama Outspoken'a bayılmıştım. Far Away Gold Outspoken'a göre daha yumuşak ama Surrender'a göre daha yoğun bir koku, kalıcılığını Surrender'a göre çok daha iyi buldum. 

Avon'un yine kendi sitesinden aldığımız bilgiye göre parfüm lüks, davetkar ve egzotikmiş ki lüks kısmına kesinlikle katılıyorum.

Bu güzel parfüm ve özellikle de sunum için Avon ailesine çok teşekkür ediyorum. Avon Far Away Gold parfümü bu ayki katalogdan inceleyebilir ve satış temsilcinizden alabilirsiniz.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder