20 Mart 2014 Perşembe

Nars Fast Ride Ruj..

Günaydın, geçen hafta aldığım yeni rujumda sıra bugün. Sephora'nın bir süre önce yolladığı Black Card'a özel %20 indirimimi yine çook ihtiyacım olan bir ürün üzerinde, Nars Fast Ride isimli ruj alarak değerlendirmiş bulunuyorum. Aslında önce mağazaya Başak'da gördüğüm bir ruju almak üzere girmiştim ama o hayal ettiğim gibi durmadı bende. Sonra da boş geçmemek için bakınırken direk gözüm ve elim buna gitti ve hemen indirimli olarak aldım. Nars rujlar 73 TL. olmuş bu arada. Ben % 20 indirimle aldım tabi.
Alışverişle beraber Algenist markasına ait  krem ve 3 adet de parfüm testerı verildi, hem de ben istemeden. Aferin gelişme var.

Rujun görünüşü evet koyu ama korkulacak gibi bir renk değil, sheer yapıda olduğu için dudakta bu kadar koyu durmuyor. Sürümü çok rahat, kremsi yapıda, biraz taşma, dudak kenarında toplaşma yapabiliyor.

Fast Ride, ismine de bayıldım tabi, Nars'ın bu isimleri de çok değişik ve eğlencelidir. Pek çoğu da sex çağrışımı yapar, bunda da var biraz o çağrışım. 

Rujun elimin üzerindeki görünüşü, gördüğünüz gibi çok da koyu durmuyor. Günlük kullanıyorum ben ama ne yazık ki kalıcı değil, hele benim gibi sürekli dudak yalayan bir insanda 1 saatten fazla kalmıyor. Ama normal şartlarda 2-3 saat dayanması lazım tabi.

Nem vermesi de fena değil, dudağımda kuruma yapmamasını sevdim. İlk aldığım Nars rujum olan Blonde Venus'ü dudağımı parşömen gibi yaptığı için kullanamıyorum artık. 

Dudağımda görünüşü de bu şekilde.. O kopkoyu görünüşüne rağmen gayet makul bir renk oluyor dudağımda..

Nars rujlar oldukça yüksek fiyatlarına rağmen, çok güzel renkleri olduğu için tercih edilebilecek bir marka bence, Dior, Chanel kadar da pahalı değil ama  işte benim gibi bir sürü renge göz koyunca fena oluyor.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder