3 Mart 2014 Pazartesi

Essence Dare to be Nude Ruj..

Essence'in yeni seri rujlarından 3 tanesini daha önce almıştım ve burada anlatmıştım. Daha sonra bloglarda anlatılanlardan çok beğenerek 05  numara Dare to be Nude rengini de aldım. 
Essence'in bu seri rujları çok güzel, tam kararında matlar, dudağımı çok kurutmadılar ve kalcılıkları da fena değil. Fiyatları da 7.5 TL. olunca almak farz oluyor tabi.

Çok nude insanı değilim ama arada sürmek için de bir kaç tane bulunsun istiyorum, bu ruj da onlardan biri oldu.

Kokulu rujlardan hoşlanmayanlar için ideal, hiç kokusu yok.

Dudağımda duruşu, hafif pembemsi ve çok doğal.

Çok sevdim çok...


Essence umarım bu seriden mor, turuncu, kahve, koyu bordo gibi renkler de çıkartır ve Rimmel London Kate Moss serisinin renk scalasına ulaşır.
Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder