10 Eylül 2013 Salı

Tırnak Bantları ve nasıl takılır sorunsalı...

Erenköy Pazarı maceralarımı bilmeyen kalmadı sanırım artık, Sosyete Pazarı olarak da biliniyor ve neredeyse her türlü şeyi bulmak mümkün. Giyecek olarak orijinal Zara, Mango ve bazen de Asos parçalar bile bulunabiliyor. Geçen hafta da bu güzelim tırnak bantlarını buldum. Hepsi birbirinden güzel ve tanesi de 3.5 TL. tabi hemen en beğendiğim 3 taneyi aldım. Aslında daha önce şu anda markasını söylemek istemediğim bir tırnak bandını takmayı denemiştim ve o kadar inceydi ki elime alır almaz takamadan yırtılmışlardı ben de sıkılıp atmıştım. O zamandan sonra da hiç denemedim. Bunları da olursa olur olmazsa da bir yere süs niyetine yapıştırıp kullanırım niyetiyle aldım. Ama beklediğimden kolay bir uygulama ile gayet güzel oldular. 
3 adet desen seçtim. Biri klasik leopar, biri LV deseni ki çok severim, bir de çok şirin minik bıyıklar.


Bıyıkları çok sevdiğim için hemen ilk olarak onları uyguladım. 

Düşündüğümden kolay oldu gerçekten, resimleri Instagramda yayınladıktan sonra uygulamanın nasıl olduğunu da soranlar oldu. Şimdi burada detaylı anlatacağım. Bir paket içinde 12 adet sticker çıkıyor ve tırnak boyutuna göre seçip yapıştırıyoruz. Üstte ince bir koruma var, önce o kaldırılıyor, daha sonra bantları tek tek tırnağa yapıştırıyoruz. Bu bantlar daha önce denediklerime göre daha kalın yapıdalar. Kalınlığın hem artısı hem de eksi yönü var. Artı yön tırnağa yapıştıktan sonra parmağımla düzeltirken veya yerleşmesini sağlarken cırt diye yırtılmaması, eksi yönü ise kalınlığından dolayı tırnak üzerinde pot yapmaya müsait olması. O nedenle tek bir seferde ve düzgün yerleştirmek gerekiyor.

Hemen uygulamaya da bakalım. Önce seçtiğimiz boy bandı  güzelce yerleştiriyoruz.  Tabi uzun kısmı kalıyor uçta.

O kalan kısmı güzelce içe doğru katlıyoruz. Ben tam olarak katladım burada ama aslında o kadar katlamak da gerekmiyormuş, sonradan fark ettim. Hafifçe içe doğru kıvırmak yetiyormuş.

Katladığımız kısmı bir törpü ile güzelce düzeltip, katlı kısımdan yırtılmasını sağlıyoruz. Zaten törpü 2-3 defa üzerinden geçer geçmez yırtılıp, hafifçe çekince geliyor. İşte sonuç..

Benim kullandığım törpü cam törpü, hem daha sağlıklı hem de tırnağa zarar vermiyor.

Bu uygulamayı bu kadar kolay yapınca hep özlemle baktığım tırnak bantlarını da alıp denemek için cesaret geldi bana. En kısa zamanda diğerlerini de uygulayacağım. Pazara ilk ziyaretimde de bantlardan minik bir stok yapmayı düşünüyorum.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder