17 Eylül 2013 Salı

Gabrini Silikon LipGloss..

Geçen hafta Gabrini Kozmetik'den yeni çıkardığı silikon lipgloss'lardan oluşan tatlı bir paket aldım. Paket 6 adet yeni  ve ışıl ışıl renkli lipgloss'dan oluşuyor. 
Tatlı pembeler ve neon pembeler ve kırmızıdan oluşan renkler çok tatlı.

Tam bir bebek pembesi, pek bana uygun değil belki çekilişe koyarım diyorum bunu.

Daha koyuca bir şeker pembesi, gül kurusu rujların üzerinde güzel duracaktır.

Tam bir neon pembe ve harika duruyor. Ama çok canlı renk kullanmak istemezseniz bunu da mat rujların üzerinde az miktarda sürerek değerlendirebilirsiniz. Ben tek başına süreceğim.

Gül pembesi ve tek başına kullanmaya çok uygun, neon değil.

Narçiçeği hatta magenta diyebileceğim bir renk, yoğun yapıda ve neon değil ama oldukça parlak.

Çok yoğun, koyu bir bayrak kırmızısı, en sevdiklerimden. Kış aylarında mat kırmızıları canlandırmak için ideal bir renk.

Glosslar çok yapış yapış değiller beni çok rahatsız etmedi, ama kalıcılıkları konusunda çok şaşırdığımı söyleyebilirim. Normalde benim dudağımda bir şey yiyip içmeden bile 1-2 saat sonra hiç bir şey kalmaz. Bunu da ilk sabah sürüp, kahvaltımı ettim. daha sonra otomatik olarak rujumu tazelemek üzere aynamı almıştım ki ne göreyim, gloss biraz dağılmış ama çıkmamış. İnanılmaz geldi bana, daha sonra bütün renkleri denedim, bir tek kırmızı 06 numara daha fazla dağılma ve silinme yapıyor, diğerleri dudağa adeta yapışıyor.

Dudağımda duruşları ise böyle..

01.. Bebek ya da Barbie pembesi..

02.. Şeker Pembesi..

03.. Neon Pembe..

04.. Gül pembesi..

05.. Nar çiçeği...

06.. Bayrak kırmızısı..

Bu yeni glossları kalıcılık ve pigmentasyon açısından oldukça başarılı buldum. Gabrini kozmetik ürünlerini küçük kozmetik mağazalarından bulabilir ve ürünlerini de buradan inceleyebilirsiniz. Gloss'lar için Gabrini Kozmetiğe de tekrar teşekkür ederim.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder