6 Eylül 2013 Cuma

Gabrini ve Golden Rose Carnival Oje Kombini..

Günaydın. Dün doktor doktor gezdiğim için günün ojesi yazısını yayınlayamadım, aslında bu ojeyi dün sürdüm ve bugün de dün akşam artık çok işim olduğu ve Carnival ojeleri çıkartmaya üşendiğim için değiştirmedim.
Carnival ojelerin bu açık renklerini çok sevdim, her rengin üzerinde çok güzel duracak gibi görünüyorlar. Bir de kat kat uygulamaya gerek kalmadan da istediğim efekti verdiği için seviyorum. Diğer jel ojeler gibi sürdükçe kat kat olmuyor.

Önce Gabrini 3D koleksiyonundan 43 numarayı sürdüm. Tam bir sonbaharlık parlak bordo kendisi. Üzerine de Carnival 10 ve 14 numaraları ekledim. Bence renkli renkli çok güzel durdu. 

Sarı tahmin ettiğim gibi bordonun üzerine çok yakıştı.

Carnival serisinden başka renkleri de alma isteğim giderek artıyor ama bakalım daha seçemedim hangilerini alacağıma. Umarım siz de beğenmişsinizdir.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder