20 Eylül 2013 Cuma

MAC Paint Pot Constructivist..

Mac'ın paintpotlarına çok meraklı değilim, yani değildim. Hatta denemek için aldığım natural bir rengini sıkılıp arkadaşıma vermiştim. Ama artık bunlar baz olmaktan çıkıp apayrı renklerde krem farlar olmaya başladığı için ben de çok beğendiğim renklerini alabilirim diyorum. Öncelikle de çok beğendiğim bir çikolata tonu olan Constructivist isimli rengi aldım. Önce Bahariye şubesine baktım bunun için, kalmamıştı oradaki MUA'lardan birini Nars günlerinden tanıyorum, hemen rica ettim ve diğer mağazalarda var mı diye sordurdum. En sonunda  Buyaka mağazasında bulduk ve ertesi gün gidip aldım hemen. Hatta Instagram'da alışveriş fotosunu da yayınlamıştım yanlış hatırlamıyorsam.
Minik karton kutusu ile çok şık..

Anlamı "yapılandırıcı" ...

Jel Eyeliner'lar gibi minik bir cam kavanozda geliyor. Yine parmağım girmediği için uygulamayı EcoTools AirBrush Concealer ile yapıyorum. 

Rengi benim en sevdiğim kahve tonlarından biri olan sütlü çikolata rengi, bu tonlarda bulduğum her şeyi alabilirim. 


Herhangi bir baz kullanıldığında ki ben bu aralar yine Mac'ın far bazını kullanıyorum, çok güzel duruyor. Ancak düşük göz kapağı yapısında olduğum için farlar bir süre sonra silinme problemi yaşamaya başlıyor bende. Bunun farın kendisi ile değil benim göz kapağımın yapısı ile ilgili tabi. Yine de kalıcılığından memnunum, özellikle hafif bir şekilde bütün göz kapağına uygulandığında daha güzel kalıyor.

Göz makyajım da bu şekilde.. Constructivist far olarak crease bölgesinde, kaş altına da Sephora Good as Gold sürdüm.  Onun da yazısı gelecek.

Sanırım 51 TL. olması gerekiyor fiyatının ya da ona çok yakın bir şey. Bitecek gibi değil ama olur da bir gün biterse hemen ertesi günü gidip yeniden alacağım bir ürün kendisi. Bu şekilde değişik renkler bulursam da yine almayı düşünüyorum.
Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder