23 Aralık 2014 Salı

Elca alışverişi ve Yılbaşı hediyesi .. KAPANDI..

Evet nihayet dün İstanbul'da yaşadığım halde bir türlü gidemediğim Elca'yı yani Estee Lauder Company'i ziyaret edebildim. Elca konum olarak çok rahat ulaşımı olan bir yerde olmakla birlikte bana uzak o nedenle dün hazır Maslak tarafına gitmişken orayı da aradan çıkardım. Amacım tabi hem kendime hem de yılbaşı için size bir şeyler almaktı.
mac elca
Neyse amacıma ulaştım, çok fazla çeşit yoktu ama ben istediklerimi aldım.
Aldıklarım toplu olarak görülüyor üstte..

mac

İşte bunlar sizin yılbaşı hediyeniz olacak.  Bred for Beauty allık, Lust Extract ruj ve Aquatix koleksiyonundan Clear Water isimli lip glaze çekiliş sonunda yılbaşı hediyesi olarak bir izleyicimin olacak.

mac lust extract 

Aynı rujdan kendime de aldığım için bu onun swatchı, sizinki tabi ki kapalı.


mac 215
Bu da bende olmayan 215 numaralı fırça, görmüşken onu da aldım tabi.

Çekiliş için beni GFC ile izlemeniz ve bu çekilişi herhangi bir sosyal medya hesabında duyurarak, alta yorum kısmına link bırakmanız gerekiyor. Çekiliş 5 Ocak'da sona erecek. Herkese bol şans diliyorum. Bu arada instagram hesabımda devam eden #yeniyılhediyemhmden hashtagli çekilişe de katılmayı unutmayın.
Sevgiler..

..KAPANDI..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder