26 Haziran 2014 Perşembe

Loreal Glam Bronze..

Geçtiğimiz haftalarda Gratis kartına özel ten grubu ürünlerde %40 gibi bir indirim uygulayınca taa Anneler Günü indirimden beri aklımda kalan Loreal Glam Bronze'u dayanamayıp aldım. Hep almayayım diyorum ama bir yere kadar dayanabiliyorum.
Glam Bronze aslında bir sıvı bronzer/fondöten karışımı bir ürün, tek renk olarak geliyor. İçindeki altın rengi yansımalar çok hoşuma gitti. Yaz aylarında fondöten olarak bile kullanılabilir diye düşündüm. 

Kullanım şekli iyice çalkalayarak uygulanıyor.

ve Loreal'i bütün şişeli ürünlerinde olduğu gibi, ağız kısmı açık. Ürünü bu şekilde uygulaması aslında zor. Çalkalamadan döküldüğünde çok sıvı hatta yağlı bir kıvamda akıyor. Direk fırça veya sünger üstüne de çok fazla ürün akıtma ihtimali olduğu için önce elime alıp, oradan uygulama yapıyorum. Bu açık ağzından dolayı çantada, makyaj çantası içinde de taşımaya uygun değil, ürün kapağa ve kenarlara dolabiliyor. Kapağı sıkıca kapanmasına rağmen kenarından sızma yapmayacağına veya açarken taşmayacağına güvenemedim. Şu ürünü pompalı bir şişede yapsalarmış çok daha iyi olurmuş.

Ürün çok turuncu alt tonlu, yanık tende bile beyaz tenlilere uygun bir ürün değil. Buğday tenimde bile direk uygulamada çok turuncu duruyor. O nedenle sürdüğüm fondöten veya BB krem ile karıştırarak uygulamayı tercih ediyorum. Kontur uygulamasında ise ürün aslında pudralı bir yapıda olduğu ve dağıtması biraz zahmetli olduğu için çok başarılı olmadı, direk turuncu bir hat olarak yüzümde kaldı. O nedenle karıştırıp uygulama en iyisi.

Verdiği renk ise hafif turuncu alt tonlu olmasına rağmen, parlak ve canlı, pudralı yapısından dolayı da gün içinde parlama yapmıyor. Bu bakımdan beğendim. Ama tek başına kullanıma uygun olmadığını düşünüyorum. 

Kullanımı biraz zahmetli olmasına rağmen aldığıma pişman olmadım, zaten miktarı da az, yaz aylarında kullanıp bitiririm diye düşünüyorum. Normal fiyatı 40 TL.'ye yakındı diye hatırlıyorum ama indirimde 20 TL. gibi bir fiyata aldım sanırım.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder