27 Haziran 2014 Cuma

Catherine Arley Pudra yorumlarım ve sürpriz.. KAPANDI...

Catherine Arley'den gelen güzel bir paket olduğundan ve terra cota blusherlarından burada bahsetmiştim. Daha sonra da allıklarını burada yazmış ve üçüncü yazının pudralar hakkında olacağından bahsetmiştim. Tabi yazının sonunda da bir sürpriz olacak, sonuna kadar okumanızda fayda var.

Catherine Arley'in eski klasik pudraları efsanedir ve heme herkes gençliğinin bir döneminde mutlaka o pudralardan kullanmıştır. Mavi kapaklı harika bir ambalajı da vardır ve harika kokar. Bu gold derisinde ambalaj değişmiş ama koku neyse ki aynı kalmış.

Ayrıca pudraların yapısında da bence bir değişiklik olmuş. Elimde eski seriden pudra olmadığı için bir kıyaslama yapamadım tam manası ile ama hatırladığım kadarı diğer seri daha transparan ama daha örtücü idi. Sanki bir de daha yumuşak ve ipeksi bir kıvamdaydı. Bu seri de fena değil, tam transparan değil, buna karşılık daha örtücü. Diğer seriye göre daha kalınca bir yapısı var. Eski seri pudra sürülürken daha toz toz olurken bu seride çok öyle bir problem görmedim. 101 numara benim şu anda kullandığım rengi, seride bana gönderilen 5 değişik tonda pudra bulunuyor. Tabi hepsini kendim kullanacak değilim.

104 numarayı da kendime ayırdım, çünkü yaz tatili de yaklaştığı için güneşten yanınca yüzüme bu tonlu bir pudra kullamak isteyeceğim. Diğer 3 pudranın 2'si arkadaşıma biri  ise size hediye olacak.

Pudraların içinde bir de böyle pufidik bir ponpon var ama tabi ne eski seride bulunanı, ne de bunu kullanmıyorum. Çünkü bu tarz şeyler ürünü eşit dağıtmıyor ve çok çabuk kirlendiği için de işe yaramıyor. O nedenle Real Techniques pudra fırçası gibi büyükçe bir yüz fırçası ile ince bir kat şeklinde uygulama yapıyorum. 


Evet şimdi sıra geldi Catherine Arley Kozmetik'den size hediye etmek istediğim 3'lüye. Birer adet allık, pudra ve terracota blush sizin olacak. Bunun için tek şartım blogun GFC ve bloglovin ile izleyicisi olmanız. Çekilişi duyurursanız sevinirim ama bu sefer artı hak olmayacak. 
Catherine Arley allık..

Catherine Arley pudra..

Catherine Arley terracota blush..

Ben 3 Temmuz-13 Temmuz arası tatilde olacağım, bu nedenle çekiliş 15 Temmuz'da bitecek ve kazananı o hafta içinde açıklayacağım. Hediyeler ise kazanan bana dönüş yaptığı takdirde cumartesi günü kargoya verilecek. Tabi bu pakete ek olarak koyacağım başka şeyler de olacak. Herkese iyi şanslar diliyorum.
Sevgiler..


ÇEKİLİŞ KAPANDI SONUÇLARI PERŞEMBE GÜNÜ AÇIKLAYACAĞIM 
TAKİPTE KALIN..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder