2 Haziran 2014 Pazartesi

Haftasonu Alışverişi..

Günaydın. Uzun zamandır alışveriş yazısı yazmamıştım, tabi doğru dürüst de bir şey almadım. Wet n Wild paletler hariç kozmetiğe hiç bakmadım bile, diyet demiyorum öyle olunca kesinlikle bozarım çünkü. Kozmetik diyeti de normal diyet gibi arada canının çektiğini almayı/yemeyi gerektiriyor bence. Yoksa gözüm dönüyor hakikaten.
Ben de taaa Kadınlar Günü indiriminden beri aklımda olan, Anneler Günü indiriminde nedense almadığım Loreal Glam Bronze'u bu sefer Gratis Kart'a %40 + %5 indirimli bulunca dayanamayıp aldım. Yanına da ülkemize yeni teşrif eden Maybelline Baby Lips balmlardan bir tane ekledim. Bu Baby lips balmların seveni de var sevmeyeni de; ben sevenlerdenim. İlk inceleme yazımı da burada yazmıştım. Bu balm tamamen renksiz. Elimdeki diğer 3 baby lips balma göre sanki daha iyi de nem veriyor. Ayrıca da mat rujların altında da tam bir kurtarıcı oldu kendisi. Gratis fiyatı 5.90 TL. ve yakında Watsons mağazalarında da olacak.  Elleri değmişken Baby Skin Pore minimizer bazı da getirselerdi keşke.

Loreal Glam Bronze'u ise daha iki defa kullanabildim, detaylı incelemesi yakında blogda olacak tabi.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder