12 Eylül 2013 Perşembe

Sephora Alışverişi..

Günaydın.. Bu aralar çok alışveriş yaptım ama dayanamadım her zamanki gibi.. Belki biliyorsunuzdur İstanbul Maltepe Park AVM yenilendi ve büyüdü, orada olmayan pek çok mağaza da geldi ve 5 Eylül'de de açıldı. Ben işte o AVM'ye çok yakın bir yerde çalışıyorum ve salı günü bir taksiye atlayıp gitmem 5 dk.'mı aldı. Tabi bu ziyaretin asıl amacı yeni açılan Sephora'yı ziyaret etmek, yeni Benefit Rockateur allığın gelip gelmediğini öğrenmek ve biraz da etrafa bakınmaktı. 

Maalesef Benefit allık gelmemiş ama ben de bunun acısını Sephora'nın çok tatlı bir allığını alarak çıkardım. 
Ayrıca çok istediğim mürdüm tonlarında MUFE krem far ve zaten kullandığım makyaj temizleme suyunu aldım. Şu anda Mac kullanıyorum, ama bitmek üzere olduğu için bunu da denemek için aldım. Diğer ürünleri ayrıntılı yazacağım ama Sephora yeni olduğu ve hafta içi de bomboş olduğu ayrıca yine bütün testerlar da gıcır durumda oldukları için ilk defa rahat rahat Sephora'yı karıştırdım, bütün ürünleri denedim ve yine ilk defa testera boğuldum. Çok ilgili ve nazik bir satış görevlisi bana eşlik etti ve ukalalık etmeden bana sadece tavsiyede bulundu ama benim isteklerimi de dinleyip ona göre ürün önerdi. Çok memnun kaldım, umarım böyle devam eder. Darısı bütün Sephora'ların başına diyorum. Bu arada Benefit allık gelir gelmez de haber verecekler tabi ki..
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder