19 Eylül 2013 Perşembe

Gratis Alışverişi, Yeni Ojeler ve Günün Ojesi...


Günaydın. Bir süredir Essence'in yeni ürünlerinin gelmesini bekliyoruz. Hele son haftalarda indirim falan da olunca beklentimiz iyice artmıştı, zaten basın bültenlerinde Eylül ayında gelecek diyorlardı. İşte o yeni cicilerin bir kısmı mağazalara gelmeye başlamış. Ben de dün Gratis'e uğradığımda gördüğüm yeni ojeleri hemen aldım. 


Ayrıca bir de geçen gün SundayGirl'ün blogunda gördüğüm french manikür fırçasını aldım. Frenche bayılmam hatta hiç sevmem ama bu kış becerebilirsem renklisini yapmayı düşünüyorum. Üstteki kırık beyaz ojeyi baz olarak kullanırım diye düşündüm.  Glow efektli topcoat'u da aldım. Bu China Glaze'in 2 sene önce çıkardığı Ghoulish Glow'un aynısı sanırım. Alttaki kolajen etkili maske de yeni gelmiş, 2 TL. idi denemek için aldım hatta denedim de, yazacağım.

Tabi ilk olarak Essence'in sand effect dediği yani dokulu yapıdaki 156 numaralı Me&My Lover isimli ojeyi sürdüm. 

Hiç bir dokulu koleksiyonda böyle bir renk olmadığı için de bayıldım tabi hem rengine hem de parlaklığına. Diğer dokulular gibi 2 katta kapatıp, hemen kuruyor. İçindeki minik ışıltılardan dolayı da bitişi parlak.

Biraz daha parlattım burada, çok hoş duruyor.

Yaz-kış çok rahat kullanılacak, güzel bir oje, bu dokulu olanların bir kaç rengi daha olması lazım ama onlar henüz gelmemişlerdi. Ya da benim baktığım şubede yoklardı bilemiyorum. Cumartesi Bahariye şubesine bakacağım, orada neler var bakalım. Dokulu yapıdan hoşlanıyorsanız bu ojeyi almanızı tavsiye ediyorum.
Sevgiler..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder