19 Eylül 2013 Perşembe

Mac See Sheer Ruj...

2 hafta evvel, cumartesi Mac'e Illustrated Brown Face Kit'i almak üzere gitmiştim ama ne yazık ki kalmamış ve tabi ki bunun acısını unutmak üzere sabah sabah henüz boş olan mağazayı bir güzel karıştırdım. Önce tamam dedim madem paleti alamadım bari Melba allığı alayım. Sonra çok allığım olduğu için hafif bir suçluluk hissettim (nedense) ve ruj kısmına geçtim, sanki az rujum varmış gibi. Yine aynı paletteki Ravishing ruj çok hoşuma gittiği için onu alayım dedim ama dudağımda çok beğenmeyince, satış elemanının da tavsiyesi ile See Sheer isimli ruju denedim.

Tabi onu daha çok beğenince hadi boş çıkmayayım, bari bunu alayım dedim.

Klasik siyah ambalaj, koleksiyon ruju değil sürekli bulunabiliyor. Lustre serisinden bir ruj.

Ve rengi inanılmaz güzel bir pembe-nude tonunda Dudakta çok göstermez diye düşünüp, denemeden burun kıvırmıştım ama beklediğimden çok güzel durdu.

Güneş ışığında rengi, içinde ışıltı yok ama sheer yapıda olduğu için zaten kendiliğinden parlıyor.


Dudağımdaki duruşu da bu şekilde. Tamamen kapatan bir ruj, kusur göstermiyor, nemlendirmesi fena değil. Kalıcılığı alt-orta seviyede. Benim için sık ruj tazelemek bir sorun değil aksine bir zevk, o nedenle önemli değil. Mac rujların hafif kremsi kokusu bunda da var.

Şimdi Ravishing ile tekrar bakınca iyi ki bunu almışım dedim. Ama o paletten de hala ümitliyim bakalım.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder