29 Eylül 2013 Pazar

Garnier Roll-On Göz Altı BB Krem..

Garnier'in ikinci çıkardığı, yağlı ciltler için olan BB kreminin ve diğer kafeinli göz altı kapatıcının çok başarılı olduğunu bildiğim için bu göz altı için BB krem diye özel olarak çıkarılan ürününü de denemek istedim. Fiyatı da indirimlimiydi hatırlamıyorum ama 10 TL. idi.
İki tonu var açık ve medium sanırım. Bana medium koyu gelecekti, buğday tenliyim ama açık dediği ton bana tam oldu.

İçindekiler hala biraz kötü evet..

Ambalajı minicik bu sefer 7 ml. ama uygulama çok az az olduğu için 5-6 ay sürekli kullanımda gider.

Ucu kafeinli roll-on ile aynı, son derece hijyenik ve kolay uygulama yapılıyor. Sür, dağıt, pudrala çık aslında.

Pembe alt tonlu, orta tonda bir bej, benim hafif koyuca göz altlarıma iyi gidiyor.

Diğer roll-on ile de farkını görelim istedim. Üstteli pembe alt tonlu olan yeni bb, alttaki sarı alt tonlu olan da ilk çıkardığı kafeinli roll-on kapatıcı.


Yine üstteki yeni, alttaki eski roll-on.

Yeni BB kesinlikle daha kapatıcı ve dokusu bir tık daha kalın, diğeri daha hafif yapıda.

Göz altlarınız benim gibi hafif koyuca renkli ise Garnier göz altı bb size uyacaktır diye düşünüyorum. Sivilce yapmadı ve çizgilere dolma da yaşamadım. Gün içinde de akma, bulaşma gibi bir sorun olmadı. Bence başarılı bir ürün olmuş. Bu arada geçen mağazada bakınırken Sephora'da göz altı için kendi markası altında bir CC krem çıkarmış, fiyatı 29-30 TL. civarındaydı sanırım, alternatifler çoğalıyor artık. Bu bittikten sonra onu da denemek istiyorum.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder