23 Eylül 2013 Pazartesi

Gratis-Essence Alışverişi..

Bir önceki yazımda Essence'e yeni ürünler geldiğinden bahsetmiştim. Bazılarını denemeyi istediğim için hemen aldım. Bu arada yine şubeler arası bir karışıklıktır gidiyor. Bazı ürünler bazı şubelerde var bazılarında yok. Bu işe acilen çözüm bulması lazım Gratis'in.
Özellikle bu siyah ambalajlı yeni rujları çok merak ediyordum. Neyse ki muhtelif şubelerde muhtelif renkleri bulunca 02-03-04 numaralarını  aldım.

Metal Glam göz far ve yeni tüp mascara da merak edip denemek için aldığım ürünlerden, yazıları kısa sürede gelecek. Törpü de alışverişimden ötürü 1 TL.'ye geldi, leopar deseninden ötürü aldım. Bu ara çok alışveriş yaptım zaten denenecek, yazılacak çok ürün oldu bir anda elimde, hepsi sırayla gelecek artık.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder