3 Eylül 2013 Salı

20 TL. Altında Favori Ürünler..

Bu ürünler herkesin alabileceği ve makyajında temel olarak kullanabileceği ürünlerden oluşuyor. Hepsinin fiyatı 20 TL.'nin altında ve Watsons, Gratis, Rossmann gibi ülkemiz drugstore kabul edebileceğimiz zincir mağazalarda bulunuyorlar.
Toplu halde görelim. Tabi Essence ürünleri baş roldeler.

Şöyle incelersek; ucuz yollu bir ama işini de iyi yapan bir fondöten olarak Catherina Arley olabilir. Bu ürünün yazısını henüz yazmamıştım ama ilerleyen günlerde burada olacak. Online olarak veya küçük parfümeri dükkanlarında bulmak mümkün. Elite markasının kullandığım ürünlerinden de gayet memnunum. Bu allık da gayet pigmentli ve güzel. Ruj olarak Rimmel London Kate rujları seçtim, her zevke göre mevcut ve sık sık da indirimi oluyor. Far olarak Maybelline Color Tattoo farlar yine her zevke göre renge sahipler ve fiyatları da uygun. Yok ben krem far istemem derseniz Essence'in 3D veya normal tekli farları 5-9 TL.'lik fiyatları ile işinizi görür. Yine Essence fix&matte ile makyajınızı 11 TL.'ye sabitleyebilirsiniz. Jel eyeliner olarak Maybelline Lasting Drama eyelinerı sık sık indirime giren 15-17 TL.'lik fiyatı ve 4 değişik rengi ile uygundur. Göz bazı olarak asıl Essence'in bu yeni bazını değil ama I Love Stage bazını önerecektim ama onu bitirmiştim ve hala var mı bilmiyorum ama bu da gayet iyi iş görüyor. Yine mascara olarak Essence'in LashMania mascarası her keseye uygun güzel bir mascaradır veya Maybelline mascaralar da 15-20 TL. arasındaki fiyatları ile her zevke hitap ediyorlar.  Bronzer olarak Essence Sun Club veya mat olarak isterseniz Rival De Loop Bronzerı tavsiye edebilirim. Fırça olarak yine indirime giren fiyatları ile The Balm fırçalar, EcoTools AirBrush concealer fırça ve buffing brush tarzı herhangi bir ucuz fırça işinizi gayet iyi görecektir. Göz altı kapatıcını eklemeyi unuttum hemen düzeltiyorum. Watsons'da satılna Collagen isimli marka hem ucuz hem de iş görüyor yanlız renk seçeneği var mı bilmiyorum. Ama açık bir renk işimi görür diyenler için harika bir seçenek. Göz ve dudak kaleminde ise Emily veya Essence çok uygun fiyata çok seçenek sunuyorlar. Bir de BB krem sorunsalı var, Rival De Loop BB krem 6-7 TL.'lik fiyatı ile kullandıklarımın içinde fiyat/performans açısından en iyi olanlardan.

Bu yazıdaki bazı ürünlerden daha önce bahsetmiştim, yazmadıklarımın da yazıları en kısa zamanda gelecek.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder