18 Eylül 2013 Çarşamba

Real Techniques Powder Brush..

Real Techniques fırçaları performans ve fiyat açısından çok beğeniyorum ve sırayla da hepsini tamamlıyorum sanırım. Normalde fırçalarımı sevgili Derya'dan alıyorum ama bu sefer bir değişiklik yaptım ve yeni duyduğum bir siteyi de denemek için buradan sipariş verdim. Gelmesi biraz uzun sürdü, ama gelmeyecek diye endişelenmedim çünkü benimle birlikte aynı gün sipariş verenlerin benden neredeyse 10 gün önce gelmişti. Zaten arada öyle oluyor 1-2 sipariş gecikiyor ama sonunda geliyor. Sitede güzel ürünler var ve kargo da ücretsiz, zaten o ücretsiz kargo işi bizi gaza getiriyor sürekli.
Fırçamız diğer RT fırçalar gibi kalın, tok saplı ve sentetik kıllardan oluşuyor. Mineral pudraları değil ama compact pudraları sürmek için ideal bir yapıda.

Resimlerini çektiğimde kullanmıştım fırçayı, özellikle yıkamadım ki bir kaç kullanımda ne kadar kirlendiğini görün diye. Fırça 4-5 kullanıma kadar temizlemeden dayanabiliyor yani.

Kılların yoğunluğu çok güzel, ürün yiyen cinsten değil.

Bu da ilk geldiğinde, kullanılmadan çekilmişti. Yine plastik ambalajında geldi. Saklamak için kullanan var mı o kutuları bilmiyorum ama belki seyahatte fırçaların  zarar görmemesi için tekrar kullanılabilir. Benim ayrıca fırça  taşıma kutularım olduğu için plastik kutularını atıyorum.

Böylece RT tekli yüz fırçalarının hepsini edinmiş oldum. Şimdi almak istediğim iki set ve bazı tekli göz fırçaları daha var, onları da aldıktan sonra koleksiyonum tamamlanmış olacak.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder