30 Eylül 2013 Pazartesi

Günün Ojesi.. notd...

Hazır vaktim varken bir de günün ojesi yazısı yazayım bugün, günün ojesi Sephora indiriminden 1.5 TL.'ye  aldığım 73 numaralı Amethyst Stiletto isimli mor ve gümüş rengi micro simlerden oluşan oje ve üzerine de bu aralar favorim olan  ve her şeyin üzerine sürdüğüm FlorMar IcyTop 02 numara.






Kombinasyonu çok sevdiğim için bol bol resim çektim ve süsledim. Ama Sephora ojenin rengi neredeyse bire bir yansımış durumda, o kadar canlı ve parlak bir mor, kolay sürülüp çabuk kuruyor. Siyah ve beyaz tüylerden oluşan şeffaf bazlı FlorMar icytop ojeyi de her şeyin üzerine çok yakıştırıyorum ve bu ara bolca kullanıyorum. Tek kötü yanı varsa folyolanmadan kesinlikle çıkmıyor. Olsun çok sevdiğim için katlanırım ne olacak. Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder